Loading...
Homepage 2017-08-22T16:16:48+00:00

Sudah bergenerasi, minyak warisan ini membantu melegakan dan menenangkan bahagian perut bayi selepas diurut lembut. Ramuan pati herba yang terpilih telah diformulasikan bagi memberikan kesan yang terbaik. Beberapa titik sudah cukup untuk membuatkan bayi anda kembali ceria!

Si manja anda sering meragam? Menangis tak henti? Sukar tidur lena?

Jangan risau! Minyak Tenang Anakanda kan ada! Dirumus dengan pati herba yang khusus untuk kegunaan bayi. Minyak yang tidak panas dan mempunyai bau yang menyenangkan ini mengandungi bahan-bahan bersifat “penenang”. Beberapa titisan sudah cukup untuk memberikan keceriaan kepada bayi anda! .

Kami bukan saja pakar dalam menyelesaikan masalah si manja meragam, malah boleh juga menolong si manja yang mengalami masalah kembung perut, selsema, batuk, sembelit dan masalah kulit. Agar bayi anda tidur, tenang lena sepanjang malam.

Kisah Ning Salmah

Rahsia 5 Generasi

PENAWAR TRADISIONAL TANPA UBAT

Lihat Video

Gabungan Herba Terpilih

Tahukah anda produk-produk Ning Salmah dirumus khas dengan bahan-bahan terpilih sahaja. Tiada campuran bahan merbahaya. Pastinya ia dari bahan-bahan semulajadi dengan penuh kebaikan. Hasil gabungan petua turun-temurun daripada 5 generasi ini sangat sesuai untuk digunakan oleh semua peringkat umur.

Beli Sekarang

MINYAK KAYU PUTIH
EUCALYPTUS OIL

Membantu dengan kahak dan selsema dan mempunyai ciri-ciri antiseptik

MINYAK BUAH PALA
NUTMEG OIL

Melancarkan pencernaan dan mengurangkan angin/kembung

MINYAK CENGKIH
CLOVE OIL

Membantu sirkulasi darah dan masalah kulit

MINYAK DAUN PUDINA
PEPPERMINT OIL

Mempunyai bau yang menenangkan dan mempunyai ciri-ciri antibakterial

Apa kata pengguna?

Legasi Ning Salmah merupakan produk yang penuh dengan kebaikan. Ramai pengguna yang telah mencuba dan berpuas hati. Ia menjadi pilihan utama para ibu dan bakal ibu kerana keberkesanan produk ini yang tiada tandingan.

post2 “Malam tadi dia demam teruk dan semput, tengah malam merengek dan sedikit meracau. Jadi saya sapukan Minyak Tenang pada dada, belakang badan dan kaki. Alhamdulillah lepas sapu, terus dia diam serta-merta sampai pagi.”
– Syed, Shah Alam

post2 “Nanti nak beli lagi Minyak Tenang ni! Thanks kenalkan minyak ni. Lepas Yusof pakai, tidur malam dia sudah tiada bunyi dan jarang dapat selesema. Batuk dan kahak pun alhamdulillah hilang terus! Dah tak mahu beli yang lain!”
– Aisha Nasruddin, Kuala Lumpur

post2 “Sejak anak dlm perut lg dh beli minyak ningsalmah ni. Mmg dh penah dengar kebaikan & khasiat minyak ni, so terjumpa kt baby expo trus beli, tak pilih jenis lain dh. Bila dh lahir setiap kali lepas mandi xpenah lupa utk sapu minyak ni kat kaki tgn & seluruh badan Dhuha. Alhamdulillah serasi minyak ni dgn dia, lawas, x kembung & x meragam.”
– Qistina, Kuala Lumpur

review1-compressor “Anak Ain kerap menangis kuat waktu Maghrib, bila Ain check perutnya kembung. Lepas Ain sapu Minyak Tenang di perut, tapak kaki dan belakang badan, dalam seminit tu dia burp sampai dua kali. Lepas tu dia terus berhenti menangis! Alhamdulillah, Ain makin jatuh cinta dengan Minyak Tenang ni. Sekarang anak Ain tidur tak terjaga-terjaga lagi.”
– Ain, Subang Jaya

Minyak Tenang Anakanda

Dikenali sebagai minyak serbaguna yang mampu merawat pelbagai jenis masalah antaranya melancarkan pencernaan, masalah kembung perut, sakit kepala, selsema dan kahak, membantu sirkulasi darah, masalah kulit, dan menenangkan bayi yang meragam. Minyak Tenang Anakanda turut menjadi pilihan ramai kerana ia tidak berangin, tidak panas, dan mempunyai bau yang sangat lembut.

Beli Sekarang

Powder Mulus Anakanda

Dikenali sebagai bedak serbaguna. Ia dirumus khas dengan herba-herba semulajadi yang cukup berkualiti tinggi antaranya daripada tepung ubi (Tapioca), daun semambu, dan juga minyak lavender. Powder Mulus Anakanda mampu merawat pelbagai masalah kulit seperti ruam panas, ruam lampin, cacar air, eczema, kegatalan dan juga boleh digunakan untuk kegunaan seharian.

Beli Sekarang

Perkongsian Artikel

Laman web rasmi Ning Salmah menyajikan tips-tips berguna setiap hari. Artikel kami bukan sahaja menyentuh isu bayi semata-mata malah turut merangkumi isu rumahtangga, kesihatan dan banyak lagi.

August 2017

Baca Selanjutnya